Reginateatern, del II

Dagen efter min födelsedag, torsdag den 10/9 Markus gjorde ett återbesök på Reginateratern.
 
Jag lyckades för första gången, och jag har sett Markus live sen 2011, fått tag i en setlist. Till skillnad från senast på Regina så spelade Markus denna gång Hjälp.
 
 
Spelade in två låtar. (Sist på Regina spelade jag in fyra.)
 
 
 
Hjälp så jävla bra!
 
 
 
 Jag spelade också in Helli, som är ett väldigt kraftfullt och mäktigt musikstycke
 
 
Mina bästa två bilder:
 
 
 
Jag köpte ett örngott med texten till Askan på, men tyvärr så hade Markus inte signering den här gången. Jag får ta med den på nästa konsert i Stockholm den 5 april. Sen Laakso
 
 
 
 /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0