Time of my life

Så hände det. Efter åtta långa år släpper Laakso sin första nya låt från det kommande albumet. Själv har jag väntat på nytt material från Laakso sedan 2011 då jag under sommaren lyssnade igenom allt och bara längtade efter mer.

https://open.spotify.com/track/6Lmayopp3NmJFjsqvg4NkX

 

Ikväll blir det Markus på Mossebacke i Stockholm och på lördag blir det Laakso på Popaganda. Ikväll hoppas jag få höra Samma Nätter Väntar Alla, då jag inte lyckades ta mig till Norrköping från Göteborg.

På lördag hoppas jag få höra den här nya låten, tillsammans med Confidence is Sexy och Always Inviting Trouble, som Laakso spelade på Cirkus 2012. Och så klart resten av det nya materialet.

 

Snart kommer det ett inlägg som förhoppningsvis summerar sommaren.

/Mattias

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0