VIDEO - LET'S GO NU ÄR JAG DIN YO

Äntligen! Idag släpptes videon till LET'S GO NU ÄR JAG DIN YO och det har bl.a. uppmärksammats av Expressen som skriver:
 
 
"Om två veckor släpps Markus Krunegårds nya album "Rastlöst blod".Den första singeln från den efterlängtade skivan hette "Du stör dig hårt på mig".
 

Nu släpps musikvideon för en annan låt – "Let's go nu är jag din yo". I videon syns Markus Krunegård bland annat gå runt på Medborgarplatsen i Stockholm och ta en öl med Fredrik Wikingsson.

 

Som ett udda tag så ingår inspelandet och planerandet av musikvideon i den nya videon."

 

Motala Vadstena Tidning skriver:

 

"Markus Krunegård går all in i splitternya videon till singeln  "Let's go nu är jag din yo". Det handlar om nästan nio ironiska minuter som är värda din tid, vi lovar."

 

Här är videon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0