Way Out West 2014

Det var första gången jag varit på Way Out West o tyckte det var så bra att jag vet att jag kommer komma tillbaka (med eller utan Markus). Årets höjdpunkter var Markus Krunegård, Hurula, INVSN o Annika Norlin. 
 
Jag har laddat upp två klipp där Markus gästar både Rebecca & Fiona och Icona Pop.
 
 
 
 
 
Finaste Tristjavisst spelade in flera låtar från Markus spelning:
 
 
Såå bra live!
 
Nåt i stil med "Det här är en present till fansen" sa han innan de började spela detta medley 
 
 Andra gången Markus spelar Piller i badkaret med bandet. Första gången var på UxU
 
Ingen riktig konsert utan denna  
 
Imorgon o övermorgon blir det Slussens Pensionat på Orust. Markus har hållit Orust hemligt fram till idag då han informerar att
 
"ORUST Sveriges 3:e Ö. Min bästa tradition är att spela på bästa slussens
pensionat, imorgon o lördag är det min Jul midsommar o påsk. Kom dit"
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alina

färsk intervju!
http://www.rockfoto.nu/magazine/2014/08/22/markus-krunegard-bravalla-en-gammal-flygplats-daer-man-tjuvroekte-som-barn/2

2014-08-22 @ 14:06:53
Postat av: Alina

Fler turnédatum:

18/10 - Kulturens hus, Luleå
1/11 - Tivoli, Helsingborg (med Thomas Stenström)
20/12 - Reginateatern, Uppsala

+ "Markus Krunegård kommer att göra en spelning i Black box i Piteå i höst. Detta bekräftas av Studio Acusticum" (oklart datum?)

Vet inte varför men det går inte att posta länkarna.

2014-08-22 @ 14:54:35
Postat av: Simon

Hittade mer datum!
http://www.lastfm.se/event/3918494+Markus+Krunegård+at+Tavastia+on+8+October+2014

http://gigguide.se/event/186383/

8/10 - Tavastia, Helsingfors
24/10 - Restaurang Liljan, Borlänge

2014-08-22 @ 22:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0