LET'S GO NU ÄR JAG DIN YO I MUSIKGUIDEN I P3

Igår kväll hade LET'S GO NU ÄR JAG DIN YO världspremiär i Musikguiden i p3. Låten släpps förvisso imorgon men för den som helt enkelt inte kan vänta längre finns låten nu att lyssna på här:
 
Såhär säger Markus själv om den nya låten:
 
"Med risk för att tjata men det är svårt att välja ut låtar till en skiva, ännu svårare att välja singlar. LET'S GO NU ÄR JAG DIN YO skulle inte va med på albumet men nu är den nästa flaggskepp. Vårens löftesrika vindar väckte känslan av ”äh vafan vi kör den”, en ödets nyck eller ment to be (eller ment not to be). Jag funderar på att göra video, förslagsvis på en karaokebar."
 
 PSL har även skrivit om det nya låtsläppet, det går att läsa om här.
 
Endast 41 dagar kvar tills Rastlöst Blod släpps. Längtan är stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0