Markus Krunegård Live Hotell Hulingen

Nästan hela konserten inspelad med två digitalkameror och en mobil p.g.a. tekniska problem. Filmar med kameran hängandes runt halsen så filmar inte genom kameran. Kameran får leva sitt eget liv och zoomar t.ex. in under Vår sista dans.
 

Första och andra delen är inspelad med samma kamera. Av någon anledning bröts inspelningen men som tur upptäckte jag det rätt fort. Jag kollade hela tiden att kameran spelade in för det vore så jävligt  att upptäcka att hela konserten inte spelats in i efterhand. Del 3 är panikinspelad med min mobil för minneskortet till kameran tog slut (note to self: skaffa större minneskort). Fjärde delen är inspelad med en extra digitalkamera som användes för fotografering.

 

Spellistan

 

Del 1

 

Everybody Hurts

Café de Flore

Hela Livet var ett disco

Hollywood Hills

Prinsessan av peking

Lika barn leka bra

Vår sista dans

 

Del 2

 

Askan är den bästa jorden

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel

A new England song (Billy Bragg Cover)

 

Del 3

 

Jag är en vampyr

 

Del 4

 

Stjärnfallet

 

Vi har en Facebook-sida nu också som är under uppbyggnad. Vet inte riktigt vad vi ska ha den till men kanske blir den användbar i framtiden. Nu är det mest en kul grej. In och gilla Markusevangeliet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0